måndag 22 juni 2009

Ljuva sommar

Oh ljuva ledighet, jag ska aldrig mer säga att jag har tråkgit när jag har lov, att göra ingenting är underskattat. Som ni kanske förstår aobbar jag inte idag, och inte förän på fredag. Helt underbart. Det betyder att jag kan börja mitt sommarlov på riktigt nu. Jag är peppelipepp.

Midsommar var faktiskt riktigt rolig. En perfekt blandning med skönt folk, hyfsat väder (nåja, det regnade inte hela dagen i alla fall, och faktiskt, vad är midsommar utan sitt dåliga väder?) och smaskiga jordgubbar. Jag är mycket nöjd.

För en liten stund var jag borta hos Mikis och matade hennes katter som ännu inte visat sig de två gånger jag varit där. Men, det är några dagar kvar till 1 juli, så jag är ännu hoppfull!

Ska plocka till Rödde strax och ikväll ska josse firas litegrann. 18åringen. Nu ska jag bege mig, fred och kärlek

Inga kommentarer: