torsdag 18 juni 2009

Summerplaylist 2009

Summerplaylist á la 2009 är här. Jag gillar den starkt och funderar på att ladda upp några låtar så alla kan frälsas med min musik. Länk för de som tycker det låter bra.

http://www.summerplaylist.se

Nu har jag jobbat lördag, måndag, tisdag, onsdag och idag. Jag är redan utsliten. Det är faktiskt jobbigare än vad man kan tänka sig att stå och försälja jordgubbar. Mina knän tycker det i alla fall och trots att jag sov nio(!) timmar i natt så gäspar jag ändå. Många nya intryck, i guess. Hur som helst, igår har Lunds mårtenstorg besök av en buss japaner(tror jag) som fotade alla "exotiska" svennar och deras varor. Det kom fram ett gäng till mig ocg frågade på knakig engelska om jag var student. Jag sa jag. Då springer en liten söt japanska in bakom "disken" till mig och lutar sig mot mig och en annan japan knäpper några foton. Under hela proceduren skrattade de. De där japanare är inte så tokiga ändå.

Så mycket händer på torget. Och just det, idag kom ambulansen för att hämta upp en random alkis(de sitter parkerade på bänkar längre bort på torget) som verkade ha skadat sig. Wow, dagens händelse alltså.

Nu ska jag se lite u-21 em och sen sova. jag ska jobba imorgon, och dessutom en timme tidigare än vanligt. Och man måste ju se fräsch ut. Buenas noche!

Peace

Inga kommentarer: