måndag 20 oktober 2008

Curling och visa tankar

Vissa ska alltid vara värst. Tänk att man vill vara den mest flest läxor, dåligast dag eller kanske fulaste naglar. Det är rätt roligt att människor skryter om det dåliga. Jag gör det fan också ibland, jag menar vem gör inte det? Men ändå, när personer kommer där "alltså vi har 375 glosor till provet" börjar man fundera lite. Är det inte lite meningslöst att sitta och räkna sina glosor? Under den tiden skulle man istället kunna lära sig dem. Tänkte på det nyss när jag satt som bäst och försökte trycka in alla satans spanska glosor då jag plötsligt fick en impuls att räkna dem. Dock motstod jag impulsen. Bara för att redovisa några av mina visa tankar.

Igår var jag och curlade med laget. Det var väldigt roligt om man inte tänker på bieffekterna. D v s jag har träningsverk i min vänstra arm. Och det är inte ens den armen jag "kastade" stenen (ni vet den curling-stenen) med, utan den verken kom antagligen från sopandet framför de "kastade" stenarna. Så vältränad är min vänsterarm. I varje fall var det svårt i början men sen gick det bra. Jag var i det vinnande laget (vi hade delat upp oss i lag). Wiho

Puss nu ska jag göra något annat

Inga kommentarer: