fredag 17 oktober 2008

Teater

Fredag idag och jag är peppp på helg. Det har varit en jobbig vecka nämligen så jag kan behöva ledigheten. Än om den inte blir mer än en helg. Därför tänker jag utnyttja denna helgen in i det sista. Dock har inte denna d-dag börjat så bra, har varit hemma hela dagen, pluggat och ätit nudlar. Nudlar är det jag lever på då jag måste fixa mat själv. Jag är lat. Men det är inte mitt fel egentligen, man kan ju inte rå för sina gener. För att göra denna fredag mer intressant ska jag på teater ikväll mer Klevv och Mall. För att vidga våra vyer lite liksom, göra saker vi vanligtvis inte gör. Vad pjäsen handlar om har jag förvisso ingen aning om, mer än att det är en italienk snubbe som är seriemördare. Hm...

Jag håller olyckligtvis på att bli förkyld igen. Det har jag min kära bror att tacka för. Tack jättesnälla storebror för att du har smittat mig. Fast jag är inte bitter. Optimist javisst, inte sant?

Peace out /M

Inga kommentarer: