måndag 13 oktober 2008

En bra dag

En bra och lagom lång dag. Började klockan tio och därmed fick jag en lugn och stillsam morgon då jag kunde förbereda mig inför dagens utmaningar. Hade två lektioner som gick ganska fort. På lunchen satt vi i matsalen som vanligt och filosoferade, skrattade åt roliga saker och hade sjuka samtal. Väldigt roande faktiskt. Jag fick lära mig att cancer kan sova. Efter skolan åkte jag och Malle till Malmö(tihi malle och malmö passar ihop :) ) och tittade efter skor samt jacka. Varken jag eller Malle hittade något intressant att köpa. Dock hittade jag många mycket fina klädesplagg, tyvärr var inget av dessa någon jacka. Som vanligt hittar man aldrig det man letar efter. Nästa gång jag är på jakt efter något speciellt ska jag när jag letar inte leta efter det jag behöver. Usch, det lät krångligt. I varje fall kan jag inte hitta någon jacka som är så perfekt som en jag sett här i Lund faktiskt.

Jag har kommit på att ibland är jag en sådan tänkare som tänker för mycket. Jag borde ha levt i det antika Grekland och varit filosof. Hohojaja.

PUSS

Inga kommentarer: