söndag 10 maj 2009

Helg och bristande självdiciplin

Och så var det söndag igen. Ska spela match idag och jag är inte riktigt pepp. Det beror nog på att vi antagligen inte kommer vara så många avbytare=spela typ hela machten och ajg vet inte om jag har energin för det idag. För överigt borde jag plugga nu, ska framföra ett argumenterande tal imorgon och jag har inte börjat med det. Jag vet inte ens vad jag ska hålla om. Jag behöver tips! gud vad deppigt med denna veckan, har två prov och två lab.rapporter att skriva. Om jag bara hade varit en igelkott så hade jag kunnat sova bort resten av maj. Det hade inte varit helt fel.

Jag tror aldrig jag har ätit så mycket som jag gjorde igår. Först var jag, mormor, helena, mamma och inger på österlen för att äta middag eftersom mormor fyllde år. Min mat bestod av en stor portion pannbiff&potatis gratäng och äppelkaka med vaniljvisp. Sen skulle vi till Inger i vik och dricka kaffe och äta tårta (vilket jag fick reda på efter äppelkakebiten). Happ. Sen på kvällen hade malin middag och så skulle vi äta tre rättersmiddag. Så jag är forfarande mätt kan jag lugnt påstå. Det lär komma några smackiga bilder från malin igår men malin måste skicka lite bilder först.

Fred

Inga kommentarer: