tisdag 19 maj 2009

Truly - It's OK to enjoy!

Ja, det var det som stod på de gröna cyklesadelskyllden som prydde hela Lund stad cyklar förra veckan. De kom mycket lägligt, med tanke på att jag letade efter en ny sådan. Nu behöver jag ju inte lägga pengar på det, kanonkul!

Det är inte lika mycket att plugga på nu. Bara ett prov kvar + onödiga läxor. Så det känns som det är sommar snart. Dock har jag inte fått mitt schema än till sommarjobbet som fruktflicka. Men det brukar lösa sig med sådant. Det gör det alltid när det är bra väder. Man får ju hoppas det håller sig till sommaren också. Jag peppar radan inför alla nöjen som ska upplevas och kunskaper som ska skaffas. Eller ja, kunskaper var väl lite att ta i. Hur som haver är det extra lång helg till helgen, torsdag-söndag tackar man ju inte nej till. Nu blir det snart träning.

Adjö

Inga kommentarer: