torsdag 21 augusti 2008

Beroendeframkallande

Kära blogg!
Idag körde skolan igång på riktigt och jag är trött. Jag kände det verkligen när jag cyklade hem, mina ben ville inte ta mig framåt. Jag och Mikis cyklade och hon höll med mig, skolan är redan tröttsam! Dock är mitt schmea inte så farligt ändå, har två sovmornar. Helt ok, som jag brukar säga. Dock är det väldigt många tunga lektioner typ. Varje gång jag tittar på schemat tänker jag så; Nä, men de tär bara idag det är såhär tungt, det blir bättre imorgon. Men sen tittar jag på nästa dag och vad ser jag inte där? Jo, en massa tunga lektioner till. Så det lär bli en slitsam termin. Det gör min så fulländad och lycklig. Sen har jag kommit fram till att mat är min drog i livet. Nu låter jag som ett tjockt ltet barn, men mat är väldigt gott. Alltså typ frukost-mat. Yogurt och dylikt. Det är fruktansvärt gott. Jag slukar Danio vaniljyogurt dagligen.

Happ, så det blir nog inget Malmö för mig imorgon trots det är sista kvällen. Nej, för jag ska spela match. Vem lägger in en match på en fredag alltså?! Jag blir frustrerad. Vidare helgen vet jag itne vad jag ska göra dock. Känner att jag måste kompensera lite för fredagen där. Men det är trots allt ca 36 h till lördag, så ingen brådska.

God Natt /Maria

PS. Jag blev ändå inte lurad. Tur det, för jag är vill ju inte vara en lättlurad typ.

Inga kommentarer: