måndag 18 augusti 2008

En halvmulen måndag

Två dagar kvar till skolan. Fan. Jag orkar verkligen inte med tvåan, det kommer sluta med att jag är så stressad att jag kommer ha sådana ryckningar. Kan man föressten ha det? Happ

Idag vaknade jag vid halv elva(vilket är sent för mig) och jag har redan blivit lurad misstänker jag. Jag kan inte nämna vem eller vad men en bokstav som är inblandad är h(ps det är en random vald bokstav från ett ord), så ni kan nog lista ut det själva. Ja, men snart ska jag iallafall klä på mig och åka till stan och leka med andrea. Vi ska fika och shoppa och jag ska använda mina icke-existerande pengar. Det kan man komma långt på. Ikväll ska jag nog åka in till malmö och se svenska akademin. Lite pinsamt med malmöfestivalen, menvafan. Nu blev jag trött så detta inlägg avslutas nu.
Peace och allt

Inga kommentarer: