tisdag 19 augusti 2008

Ännu en sommar

Då var ännu ett sommarlov slut, ännu en sommar fylld med minnen och ännu en skola att gå tillbaka. Som tvåa iår, och jag fasar. Nv i tvåan är itne att leka med verkar det som. Typ plugga väldigt ofta. Det enda positiva med att börja imorgon blir att ettorna kommer vara helt vilsna som man själv var för att år sen. Fyfan vad mycket som har hänt sen dess. Jag kan ju säga att jag har mognat en del(hah lite hoppas jag i alla fall). Jag hoppas tvåan blir lika rolig som ettan trots all skola.

Sommar 2008 har varit fin. Det mesta i alla fall. Många nya minnen att ta med sig. Jag gillar det. Aja, idag har jag varit mycket i naturen. Först var jag i Rödde i vår sommarstuga med mormor och lillsyster. Åt och plockade givetvis svamp. Däefter kom jag hemma och var hemma i ca en halvtimme innan jag skulle på en fotbollsöverrakningsgrej med laget. Den var i skrylle. Min första tanke när vi kom dit var: Åh fuck! Nu ska vi säkert vandra. Skjut men snälla!. Sen fick vi reda på att vi skulle göra sammarbetsöveningar. Det var ändå roligt, skrattade en hel del.

Saknar, vet inte vad jag ska göra åt det. Hur har jag lyckats med detta?

Love /Maria

Inga kommentarer: