söndag 24 augusti 2008

Käraste läsare!
Idag har jag besökt skogen för att plocka schvumpar. Eftersom jag har ett skarpt öga(i alla fall med linser i) hittade jag många fina kantareller, bl a en superbigsize kantarell. Då blev jag glad. För övrigt kan man inte säga att jag har gjort alltför mycket idag förutom att ha fått några myggbett som jag kliar på nu. Jag har hört att man ska liksom göra ett kryss(eller kors, take your pick!) med naglarna på bettet. Jag testade men som väntat fungerade det inte så bra, det bästa sättet är fortfarande att klia sönder det. För övrigt i helgen har jag spelat match, varit i malmö och träffat en del trevliga människor. Plus att jag och Klevia har dragit slutsatsen att jag inte fungerar så bra under stress. Grattis till mig. ÅH, btw, mina födelsedag närmar sig, exakt 2 veckor och 1 dag kvar, 8 september för er som itne kan räkna. För en gång skull längtar jag dit, mestadels för att få pengar till att inhandla en del viktiga saker. Nu ska jag egentligen göra matte men när jag satte mig ner för att börja så kom jag på att datorn är mycket roligare. Så jag tänkte att den gör jag imorgon istället eftersom jag bara har två lektioner med 2 h håltimme.

Tills vidare /Maria

Inga kommentarer: