måndag 26 januari 2009

Blogghysteri

Blogghysterin ligger i luften- fast på ett bra sätt såklart. Många vill skaffa blogg nu och det är nice för det är kul att läsa. Det gäller att peppa så fler skaffar blogg. Wi bloggpepp.

Denna dagen har varit chillidill. Gick upp 8(sovmorgon till 10) och käkade och dylikt. Jag var halvvägs igenom att platta mitt hår till och med, något som inte händer ofta nuförtiden, när jag var tvungen att sluta om jag ville hinna med bussen. Jag kände mig lat idag och bestämde mig för den gamla goda 3an. 3an i mitt hjärta. Hade biologi först och vi fick tillbaka provet. Det gick itne särskilt bra men jag hoppas att min läare ser mellan fingrarna med det. Hur som haver så haed jag rast och sedan fysik. Det mest intressanta under fysiken var att tjuvlarmet gick. Tydligen hade någon elev stulit en projektor några dagar tidigare. Sen reaktion?

Min sista lektion var tala och framträda som är sjukt chill och därefter chillade jag med Josse. Sen hamnade jag här vid min gamla vän datorn. Mig(L)datorn. Puss

Nu ska jag kanske plugga om jag inte hittar några undanflykter. Ska övningköra lite senare och jag tänkte övertala mamma att låta mig köra på en riktig väg (jag har bara kört ca 10 ggr och det har varit på novas parkering). Det kan bli spännande

Puss alla små söta läsare och övriga / Maria

1 kommentar:

Linda sa...

HAHA, hade någon stulit en projektor?! :P ja, hagar kom inspringande på vår lektion och fnittrade som en förälskad tonårstjej mot vår lärare! gymnasie-draman, haha!