söndag 11 januari 2009

hej


Ursäkta min isolering. Jag har inte skrivit på länge. Det bero på att jag inprincip har varit död de senaste dagarna. Jag har legat hemma i feber/förkylning/hosta/illamående sen tisdags. Längre tillbaka egentligen men i tisdags bröt det ut. Jag var ltie dum och festade söndagen och måndagen när jag redan var förkyld. Man kan ju säga att ajg fick ta konsekvensera. Jag låg i sängen från tisdag-torsdag sen på fredagen var jag äntligen frisk från febern. Då blev jag lättad. Jag hade började misstänka att jag hade fått den ökända körtelfebern, vilket hade varit katastrof. Men det var det inte. Tack

I helgen hade jag helat mig själv och tagit det lugnt. Har träffat Josse också. Sen blir det skolan imorgon. Jag har ju saknat skolan väldigt mycket inte. Nu ska jag plugga kemi

Med kärlek, jag älskar twilight!

1 kommentar:

Goldentouch sa...

hihohöhiho. twilight 4ever!