söndag 28 september 2008

Att knarka bafucin.

Det är det jag gör en dag som denna. I alla fall kväll. Typ. Ända sen jag var på cykeln hem från mitt parkeringsvaktjobb+hjälpa till sälja korvjobb+såg a-lags match så har jag tyckt synd om mig själv. När jag satt och trampade i motvind och hade ont i nästan p g a min utbrytande förkylning. Det var itne precis jättekul. När jag kom hem satte jag mig därför med en burk bafucin, pappersnäsdukar och satte mig och såg sagan om konungens återkomt. Det var länge sen man såg den, och den är fortfarande bra! Dock är det lite tråkigt utan de förlängda scenerna men vad ska man göra? I alla fall fick jag en kick av det(särskilt av girlpower scenen när eowin dödar en av de där riddarna, fjoligt JAG VET men jag är faktiskt sjuk). Om vi nu skall tala om filmer såg jag och Klevia Tristan&Isolde igår också faktiskt, den var fin. Rös lite när det otroligt bra citatet som Tristan säger när han dör kom. I don't know if life is greater than death. But love was more than either. Läs och njut.

Jag tjänade 250kr idag i varje fall på att vinka lite med högerarmen. Jag var totalt överflödig. Dock hjälpte jag till att sälja korv sedan så jag tyckte att det fick ganska jämt ut. Men det var antagligen då min förkylning började jävlas på riktigt, nu har jag ingen lukt eller smak. Typiskt nog var det också lasange till mat idag. Fast jag klagar inte. Eller jo det gör jag jo, men egentligen tycker jag itne de tär så farligt. Det är bara det att saker låter mer intressanta och man kryddar det lite med klagomål. För att vara ltie positiv nu, jag har fått en massa ny musik av Malin! Det för mig glad. Jag ska sitta och lyssna mig igenom allt och avgöra vad som är värt att ha och vad som är mindre värdefullt. Ska se om den kan matcha alla mamma mia låtar jag laddade ner.

Nu ska jag strax se cayote ugly(den är ju bara så jävla skön på sina ställen) och räkna matte samtidigt. En bra blanding, använder både sin vänstra och högra hjärnhalva! Jag tror jag ska ta mig en halstablett också. Peace out osvosvosvosv

Inga kommentarer: