måndag 22 september 2008

Lay all your love on me

En fin sång det där. Var och såg mamma mia i helgen x2(icke planerat det dock). Först med Klevvebevv och nästa dag med mamzii och lilla lillasystern. Så jag är lite inne på abba spåret nu. Riktigt bra låter, faktsikt.

Idag har varit en mulen dag. Ibland känns det verkligen som världen bara jävlas med en. Alla är med i Guds stora skämt, eller något.

Egentligen ska jag sova nu. Men jag tänkte att jag itne har skrivit i bloggen på ett ta goch det var dags nu. Fast jag vet itne vad jag ska skriva. Saker som jag gör borde väl antecknas, men det är inte roligt att skriva om. Eller det är roligt, men det går tine att föklaras plus att många roliga saker händer men det är inte stora grejer. Så palla. Nu skall jag dock sova tihi :) god natt

Inga kommentarer: