måndag 1 september 2008

Viva la vida

Jag gillar inte coldplay i allmänhet, men den låten är bra!

Idag var en fin dag, Solig och kort. Skol-kort dvs. Endast två lektioner, dock en mycket retlig håla mellan lektionerna. Chillade runt med Klevve och Malle så det gick fort ändå! Sitter här och funderar på om man borde gå och lägga sig snart. Man jag väntar på att en liten grej ska inträffa på datorn, så jag är lite klyven i den frågan. I alla fall måste jag ta itu med svenskan, några sidor(typ 11?!) som ska vara lästa till imorgon. En väldigt lång dag att se fram emot. Men snart fyller jag år. Har inte tänkt alltför mycket på det, mer än att jag måste komma på något att önska mig. Sådant är mycket svårt. Jag tror jag har hittat en väska idag, och det har jag Klevia att tacka för, i alla fall delvis. Närmare bestämt på chic och chic, kommer kanske bild. Jag känner att jag har varit dålig på bild-fronten, kanske därför att jag inte dokumenterar mina dagar genom bilder. Jag kanske borde rita ett par egna på paint, "dagens illustrationer". Mycket stilrent.

För att inte bli för trött inför morgondagen borde jag ta mig till badrummet nu och fixa mig för sängen. God natt kära blogg, kärlek /Maria

Inga kommentarer: