tisdag 16 september 2008

Insädare?

Varför är det så svårt att hitta något man brinner om att få skriva en insändare om? Jag har tänkt och tänkt nu den senaste veckan och inte kommit fram till något. Det enda jag kan tänka på är skånetrafikens många brister men jag fick idag reda på att de tär en annan i min klass oms ska skriva om det så det går nog inte. Så jag är ganska uppgiven nu. Dock har jag gjort mina andra läxor! Bra Maria

Hösten är på väg och en höstgardrob behövs. Jag har nu börjat lista saker så jag inte ska glömma bort dem. Därför har jag gjort en lista på vad jag behöver/vill köpa. Jag tänkte delge den här;
-Vinterjacka
-Ljusbrun skinnjacka
-Något stickat
-Lila kofta
-Stövlar
-Jeans
-Övriga lite varmare hösttröjor
-En oerhört fin klänning jag såg häromdagen
-Legins
-Väska
-Nagellack

Som jag nu märkte kommer jag antagligen inte ha råd med allt detta. Det blir till att söka bidrag(mamma). Jobb skulle jag aldrig i mitt liv ha tid för nu(inte orka heller för den delen). Jag borde verkligen skriva min insändre nu, med tanke på att den ska vara inlämnad imorgon dager.
Peaceoutyaao

Inga kommentarer: