fredag 26 december 2008

discodasko

Jag vill hitta pure disco shit. Klevia berättade nyss att den sidan spelar kalasbra housemusik och jag vill höra men jag kan inte hitta sidan. Så jag tänkte att om Klevia läser detta kanske du kan skicka länken till mig för jag är så dålig? Då är du en snel hest :)

Anywhoo, julen ahr varit mycket bra, eller helt okej julen kan vara lite jäktisk, men överlag bra. På självaste aftonen kom lilla mormor, bedstemor och min faster hit. Min familj var såklart med. Vi följde den valiga listen, dvs glögg först, mar sen, därefetr julisklappar. Jag hade inte önskat mig något, men jag fick pengar och mycket annat fint så jag är nöjd. Idag har vi varit hos min faster i och med en annadagjul traditon. Så jag känner att under hela julen har jag proppat i mig mat, och däribland väldigt mycket choklad. Dags att komma igång med träningen igen.

Nu måste jag sova och såp ska jag läsa andra delen i twilight. Jag älskar twiligt.

Kärleken /Maria

1 kommentar:

Goldentouch sa...

http://purediscoshit.wordpress.com/

sorry för att jag inte skickat den innan. men det är samma som vi snackade om för ngra dagar sedan. man kan faktiskt också ladda ner dem ;)