onsdag 17 december 2008

Onsdag, vilket lättnad!

Idag blev jag klar emd mitt historiaarbete. Efter många bittra och arga tankar kring det är jag klar. Det blev precis 8 sidor text utan bilder osv. Det är ganska bra jobbat tycker jag. Om jag nu får ta mig friheten att berömma mig själv. Dessutom är fysikprovet gjort också. Nu är det lov innan annat jobbigt börjar igen. Tack gode gud.

Iövermorgon är det lov. Det är väldigt efterlängtat, av alla skulle jag tro. Så det ska bli otroligt skönt. Dock har jag bara införskaffat en ynka julklapp än så länge. Dags att börja. Själv önskar jag inte mig något i år typ(oj vad mogen jag känner mig nu). Det känns orelavant.

Igår var jag emd om ett jordskalv. Det var faktiskt riktigt coolt. Jag vaknade av att hela sängen skakade. Först trodde jag attd et var någon slags tryckvåg(jag halvsov faktiskt fortfarande). Sen visade sig att det var en jordbävning som låg på 4,7 på ritcherskalan. Lite mäktigt eller vadå? Det har varit en omtumlande vecka i varje fall.

Jag tänker fortfarande, kärlek /Maria

Ps. Kanye Wests nya album är ganska bra faktiskt.

Inga kommentarer: