onsdag 3 december 2008

Snö igen

Idag snöade det igen. Så när jag skulle cykla till skolan snöade det stora, maffiga snöflingor. Min mormor fick köra mig. Det resulterade i en försening på 10 min. Det låter lite ynkligt, men jag var i tid och allting imorse sen blev jag ändå sen. Så är det.

Jag har inte skrivit på ett tag nu men det beror på att jag har skrivit en massa andra saker så som skolarbeten. Man tappar skrivlusten. Sen glömmer jag bort lätt vad som har hänt mig på dagarna. Det är lite illa. Idag laborerade vi på biologin i alla fall. Det är lite ovanligt. Vi skulle stoppa en löks celldelningar i hopp om att få se de olika faserna. Eftersom jag är naturare var det intressant. På något vis(magkänslan?) lyckades jag få med alla faser. Då blev jag glad.

Imorgon är det en lång dag så jag ska strax sova. Ingen biologi så då ska jag och Klevia gå och simma. Vatten är kul även om jag inte är någon elitsimmare(dock har jag tagit simborgaremärket!).

Kjerlek /M
P.S. Jag hade mina glasögon idag istället för linserna, jag tycker det är värt en halv klapp på axeln. Tack.

Inga kommentarer: