lördag 6 december 2008

Love in siberia..

...är en mycket fin låt! Jag hade glömt den, så mikis återintroducerade mig för den igen. Jag gillar det.

Min vécka har varit ganska jobbig. Fyllad av ångest inför fysikslutprov, matteprov och historiaarbete. Jag har hela tiden tänkt att göra det men har inte tagit mig tid till att ens komma igång med det. Usch. Men idag är jag glad i alla fall. Föhoppningsvis kan inget hindra mitt glada humör idag. Igår var jag med mikis på kvällen sen drog vi till rasmus. Det var kuligt. Idag ska jag, min lilla mamma och Helena baka lussebullar, eller lussekatter, take your pick. Dock är degen inte klar än så det blir till att vänta. Jag tänkte nog göra lite historia. Typ.

Häromdagen var jag med om en liten skräckupplevelse. Jag skulle gå på toaletten i skolan. Så när jag ska gå in på toan öppnar jag den(den var itne låst) så finner jag en klaakamrat sittandes där redan. Det var lite genant. Så jag skrek och slängde igen dörren i rena chocken. Fast det var en tjej så det var inte så farligt. Så kan det gå.

Kärlek

2 kommentarer:

Goldentouch sa...

HAHA!HAHA! vem dådådå? (A) ahaha!

Maria sa...

hahaha Rusoll :P