fredag 12 december 2008

Ibland

Ibland tror jag att jag tänker som en knarkare. Jag började skratta åt en sked idag nämligen. Jag satt där med filmmjölk och mina havreringar i, och iaktog min sked. Skedar är underliga ting. Själva huvudet på skeden(där man har maten/filen) är väldigt opropotionelig mot pinnen man håller i. Det är mycket större än vad det borde. Den ser kul ut.

Jag har ont i magen. Det onda kom plötsligt när jag tänkte på en sak. Det gäller faktiskt inte skolan som det brukar göra (även om det gör detockså nu lite). Det har inte gått över än. Jag blir ledsen. Jag ska i alla fall till Josse för att se greveholm och äta lussisar. Det kanske kan liva upp mig. Jag skulle kunna behöva det. Vädret gör ju inte saken bättre. Slask. Det kunde i alla fall varit snö som igår och imorse. Då var det fint men nu har allt smältit bort. Happ, moder natur är en satkärring.

Kärelekk /Maria

Inga kommentarer: