tisdag 14 april 2009

Färgglad

Så här skulle jag vilja beskriva mitt färgglada utseende idag:
Eftersom jag inte har solat benen så mycket är de ganska bleka. Jag har suttit och kliat på mina armar och det har medfört en lätt rodnad. Mina ben pryds också av blåmärken som skiftar i olika färger, bl a gult, rött och blått. Det finaste blåmärke jag har är det stora på mitt vänterben. Igår när vi spelade match fick jag nämligen en boll där och det bildades ett blåmärke som är cirka 10cm i diameter. Det innersta i cirkeln är rött och lite lila, medan kanten kring är blått. Det är ganska fint. Så man kan nog säga att jag är ett påskägg.

Idag har varit en varm dag. Dock slutade vi sent idag så det blev itne så mycket solande när jag kom hem. Jag var desstuom tvungen att skriva klart mitt lilla mytoman-tal som ska redovisas imorgon. Hm jag undrar hur det kommer gå. För övrigt var lovet mycket bra.

Peace och sådant

Inga kommentarer: