fredag 17 april 2009

Så var det helg igen

Helg är bra för hälsan. Det var verkligen efterlängtat med två dagars ledighet från skolan, denna vecka har nämligen gått förvånandsvärt sakta. Men den kom.

Igår såg jag revyn. Jag måste säga att den var sådär. Det första, som drog ner på det väldigt, var att filmen inte visades. Den var tydligen inte skickad så den utblev. Det är nästan bud på att begära penger tillbaka. Men tydligen ska de har fixat med det till idag, de vill väl inte skämma bort sig inför the mighty spyxet. hur som haver, handligen var helt okej. Eftersom händelsen som utspelades inte var den bästa(guldrushen i usa) så hade de gjort det bästa av den. Skämten var roliga, det tyckte min humor i alla fall. Så på det hela taget var den okej. Men nu peppar jag inför spyxet nästa fredag. Ska bli mycket roligt at se Josse i action.

Blir inte så mycket ikväll, seriepremiär imorgon vilket betyder tidig sänggång. Så kan det vara. För övrigt vill jag piffa upp min blogg lite, men bilder och dylikt. Gulla du får allt ta och lotsa mig igenom denna djungel av svårigheter. Nu ska jag bege mig snart

Fred

Inga kommentarer: