lördag 4 april 2009

Vilket väder!

Idag har det varit sol och 16 grader varmt. Detta har medfört en hel del vårkänslor, äntligen. Jag har till och emd suttit i trädgården och solat lite. Dock var det lite kyligt när det blåste. Men fortfarande mycket eloge till moder natur som gav södra sverige vårväder. Forthoppningsvis är det relativt varmt på resten av lovet också. Mums, påsklov. Det blir väldigt mycket att at det lugnt plus att jag ska på dop i Danmark(hihi Did, ursäkta ordskämtet). För övrigt har jag varit inne i staden idag med min lilla mamma. Jag försökte hitta fina soliga solglasögon, men fann inga som föll mig i smaken. Men med sol blir allting glatt, så det gjorde inget.

Mitt rum är nästan klart nu. Endast smådetaljer, som att jag ska orka ställa upp alla min böcker i hyllor och sådant, ska göras. Det får jag ta itu med i veckan, så mina föräldrar blir irriterade. Och på måndag kommer Gulla! Det blir kulelikuligt :).

Dags att göra något vettigt, freden ut.

Inga kommentarer: