lördag 8 november 2008

En doft av vanilj

Jag älskar min vanlijparfym som olyckligtvis hållar på att ta slut. Det är bud på att köpa en ny. Jag såg ett extra erbjudande på åhléns, parfyn och bodylotion utan extra kostnad. Det är så det ska tas.

Igår var jag hos Cissi, som fyllde 17. Grattis till den flickan. Mycket god mat och mycket trevliga flickor :). Tjejmiddagar är väldigt bra, jag gillar det.

Idag har jag jobbat. Jag har krattat löv och lagt de i en sopsäck. Det var jobbigt, så man kan kalla det ett jobb. Eftersom inga löv ville som jag (de ville inte i påsen, trillade bara utanför hela tiden) blev det mycket jobbigare. Jobb x 2. Men nu ska jag strax till nova för att leta efter skor. Jag har inte hittat skor än till vintern så det är lite kritiskt läge. Snart är det jul. Jag hoppas på en bra julkalender iår. De senaste 5 åren har de varit dåliga. Min åsikt att de är dåliga kan ju också bero på att jag är lite för gammal för julkalendern nu kanske. Antingen eller.

Vi har börjat med stresshanteringskurs i skolan nu, som ska vara i 4 veckor. Jag hoppas det fungerar för min belastningsnivå är på upphällningen. Happ dags att sminka mig nu för dangens äventyr.

hjerta /M

Inga kommentarer: