lördag 1 november 2008

There you'll be

Igår såg jag halva pearl harbor! Så jävla bra den halvan är. Orsaken till att jag bara såg halva var att den andra cd:n som andra delen var på hackade så vi kunde itne se klart den. Det var jag Emma, Klevv och Malin. Vi hade lagat pastasallad (vi brukar ju aldrig göra det liksom) och det var gott. Vi lyckades kränga hela skålen plus några läckra choklad kakor från London som Emma hade köpt där. Mums. Så nu sitter jag här och lyssnar på the theme från pearl harbor, There you'll be. Fantastisk.

Idag dömde jag 11åringar. Jag blev förvånad, trodde inte att de var så duktiga och framför allt aggresiva. Det gick väl lite skakigt i början men sen blev det bättre. Inkasserade 325 kr och ska döma imorgon också. Så det är helt okej. Dock ska jag göra det hela dagen imorgon så kommer itne ha tid för mycket annat. Det suger lite men jag behöver pengarna. Så jag ska plugga lite nu tänkte jag innan jag ska göra lite annat.

kjerlek /M

Inga kommentarer: