måndag 3 november 2008

Initiativ

Då har man börjat på reggaeton! Ganska strakt gjort tycker jag. Jag och Hanne blev det, var på den första lektionen idag. Det var fett kul och ganska mycket workout, jobbigare än vad jag trodde. Men det är bara bra :) Sedan efter vår lektion(där vi var typ 25 personer) skulle vår lärare hålla i reggaeton fortsättningskurs vilken 3 personer var med i. Så vi stannade kvar en stund och var med på deras lektion och dansade lite. Det var inte särskilt mycket svårare än grundkursen som vi går. Kul i alla fall.

Måndag efter höstlovet idag för övrigt. Vil´ket suger, som det brukar göra första dagen efter ett lov. Men hade bara två lektioner så det är ju inte så farligt. Värre imorgon, börjar kvart över åtta med spanska. Jag ogillar spanska. Aldrig att jag ger mig in på spanska steg 5 sedan i trean.

Jag har tänkt på vad mycket kortare mina inlägg ser ut på bloggen än nu när jag skriver dem. Det är ju inte så bra, då verkar det som om jag skriver jättelite när jag själv tycker att jag skriver långt. Vilket jävla i-landproblem.

Ibland är jag en riktig satans tjej. Jag tappade min favorit ögonskugga häromdagen vilket resulterade i att hela flög ut över golvet i små smulor. Då började jag nästan gråta. Sen tänkte jag på vilken mes jag var och på hur vissa inte ens har en ögonskugga att tappa. Så jag försökte trösta mig med det. Det gick inte bra. Men på tal om inget var Gulla här i helgen föressten vilket var mycket mysigt! Tänkte åka upp till henne den 7/12. Dock blir det nog till att ta med fysiken, slutprovet är den 16nde eller något sånt. Kuligt

Nu skall jag sova tror jag PUssS

Inga kommentarer: