torsdag 13 november 2008

lång helg minus måndag

Imorgon och på tisdag har katedralskolan d-dag. Så det blir en fem dagars lång helg, minus en dag då För min del kommer det bli en del plugg. I alla fall är det det jag planerar. Att verkställa det är en helt annan femma. Idag har vi haft stresshantering och där sa de att man måste acceptera och röra sig i den riktning man har som mål. Sååå...jag borde väl röra mig mot läxorna kanske. Inte nu, ska träna snart. Riktigt skönt att få springa av sig. Vad som är mindre skönt är att jag ska gå upp halv sju på lördag för att spela cup. Lite för tidigt enligt mig, men det är kanske bara jag?

Imorgon är det brunch med Klevve, Malle och EmmZi. Det ska bli mysigt. Sen får jag äran att ha december-brunchen hemma hos mig. Det kommer itne bli att leka med.

På tal om december så är det väldigt mörkt tidigt nu. Vi halv fem är det mörkt. Läskiiigt. Fast lite mysigt. Jag menar, vem gillar itne att sitta inne när det är kallt och mörkt ute så man kan sitta och vara glad att man faktiskt befinner sig på den sidan av glasrutan som man gör? Oj vilken komplicerad mening. Får hoppas att det är någon mer än jag som förstår den.

Jag känner att det har blivit lite av en klagoblogg här, vilket inte är okej! Så i fortsättnningen ska jag klaga mindre! Optimist javisst

Pussochpuss

Inga kommentarer: