lördag 22 november 2008

Oddsen är till för att trotsas

Angående titeln på inlägget är det bara ett par ora jag tycker pasar väldigt bra ihop. Det känns som det speglar mycket.

Igår kom vintern till Skåne. Eller till Lund borde jag kanske säga, kan ju inte veta hur det ser ut på andra områden här i söder. Det snöade stan några gånger. En av gångerna cyklade jag igenom det och det var inte riktigt kul. Det var ltie kallt. Min svarta jacka var helt vit när jag kom hem, eftersom jag hade cyklat mot snöfallet. Men det var fint att se på sen när jag väl var inne. Ett plus är också att när det ligger mycket snö blir det ljusare(observera, det måste finnas lampor).

Igår var också Katte-Spyken match i handboll. Katte vann med 9 mål. Det var kul. Vår klack var ganska bra iår också. Innybandy nästa och framförallt fotbollen till våren.

Jag, Klevia och Emma har gjort upp en deal att vi ska finna blinddates till varandra. Eftersom jag vet inte ut eller in när det gäller annat kan jag lika gärna satsa på min blinddate. Jag kan inte vänta på det andra. Såå det ska bli roligt i alla fall. Vi pratade till och emd om att öppna allmän blinddate, så skulle vi kunna tjäna pengar på att fixa dates åt andra. Ganska smart ändå. Nu ska jag duka Puss

/Maria
Ps. Emma hälsar till alla läsare

Inga kommentarer: