måndag 16 mars 2009

17 år

Men 18 snart, bara ett halvår kvar. Men låten 17 år är kul, hon där veronica maggio är inte så dum ändå.

Jag har ont i de flesta musklerna i min kropp nu. Min helg var ganska slitsam. I fredags kom jag hem från skolan, jagade runt för att få tag på min lady gaga outfit. Det var lite psykiskt jobbigt. Sen var det 18/17årsparty och det var ganska slitsamt det med. I alla fall för dagen därpå. Vid tolv skulle jag på träningsläger och jag mådde inte alltför bra. Min mamma sa att jag såg ut som en vitt lakan. Tack mamma, en fin komplimang. Hur som haver, på träningslägret var det först träning, sen brottning(helt sjuktligt jobbigt) och handboll. Vi sov över på torns och på söndagen var det match. inte det roligaste med den fina träningsverken i kroppen efter brottningen. Men vi genomförde den och vann. Det var ganska skönt i varje fall. När jag kom hem somnade jag nästan men lyckades hålla mig vaken. Idag tog jag bussen, för jag hade fortfarande träningsverk. Det är inte nådigt. Nu måste ajg snart göra ett par läxor, mycket nöje säger jag bara. Inte.

fred och kärlek

1 kommentar:

Gulla sa...

Ja, jo och vilken stad är det hon sjunger om? -Jo, inget mindre än självaste Uppsala!

Jag lider med dig min sköna