onsdag 25 mars 2009

Lillördag

Vem kom egentligen på att onsdagar kan kallas lillördag? Den personen hade nog inte riktigt alla höns hemma. Jag menar hur deprimerande är det inte att i mitt i veckan tänka på att det är lördag och därefter slås av tanken att det är långt tills den riktigt lördagen? Man gör ju inget på en "lillördag" ändå. Den är likdan som tisdagar, som för överigt borde kallas lillfredag? Deprimerande hur som helst.

I varje fall har det varit en lugn dag. Den första lektionen var tala&framträda. Men det är ungefär som att vila så det var inte ansträngande. Därefter var det engelska=tråkigt. Dock fick jag inget gjort, förutom att se lite kul youtube klipp, men det räknas inte antar jag? Innan lunchen hade vi också kemi vilket bara resulterade i repition inför provet. Sista lektionen var svenska där vi för tillfället sett en isländsk saga(=släktfejd). Alltså Gulla, inget ont om islänningar, men satan vilken bugetfilm! Och de där släktsagorna är inte de bästa. Ledsen, men det är den hårda sanningen. Men överlag ahr dagen varit skön, lite lagom lugn sådär. Nu ska jag se one tree hill.

Fred

http://www.youtube.com/watch?v=ukPRtQWF_-4 mycket kul klipp från 100%

1 kommentar:

Gulla sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA Madde du har S Ä M S T humor i hela världen! Men jag älskar dig för det haha, fyfan han på klippet kunde ju inte ens hålla minen själv! Hahahah sämst...

Annars, var det Korpen Flyger ni såg? Jag vet, det är sorgligt så dålig den är... Men, om sanningen ska fram, så kan man ju faktiskt inte vara bäst på allt! Tyvärr. Vi tog Sverige i handboll i alla fall!!! (Det kommer jag leva på i minst 15 år framöver)

Jag vet att du inte kan svara men det SKITER jag i! Du kan väl få ett litet skratt när du läser detta ändå tänker jag?

Peace, och checka min blivande lägenhet på min blogg. Hasta luego...Adios mi amor!