lördag 21 mars 2009

Lite kurr i magen

Jag är lite hunrig nu. Eftersom pappa lagar satsig middag så lär det heller inte bli mat på ett tag. Jag kanske får ta mig ett knäckbröd, mitt favoritbröd för tillfället. Dock börjar jag tröttna på det. Men oftast går inget upp mot Fulu Rågrut! På tal om mat, stödj Skånemejeier. Arla är inte alls lika gott, plus att det är typ stockholmarprodukter=långt att fraka. Och alla vet att Skåne har den bästa mjölken.

Hur som haver, jag håller på att packa och flytta nu. Flytta är väl lite att ta i; jag ska ju bara byta till min brors gamla rum, då han nyligen ahr flyttat ut. Jag får ett större rum, så det sitter ju inte fel. Dessutom är garderoben större! Wi. Nu ska jag platta mitt hår, och sen ringa Malin för bestämma om kvällens tillställningar.

Ärta

1 kommentar:

Gulla sa...

HAHA Madde, för tillfället? När har INTE knäckebröd varit ditt favoritbröd? Ofta tröttna, ingen Madde utan knäckemadde... :(

P.S. Jag är högst avundsjuk över din nyvunna walk-in-closet!

P.P.S. (eller något?) roligfakta; klosett=toa på isländska, orden besläktade kanske? klosett-closet dvs. har du gömt en toa där inne? eller fredrik kasnke har? UTFORSKA DIRR!