onsdag 18 mars 2009

Vad har hänt med facebook?

Jag har nu samlat på mig en massa klagomål angående facebook. Jag tänker därför nämna två fb-problem här. För det första; vad är grejen med den nya layouten?!??! Palla att det ser ut så, jag gillade den som var innan denna floppiga förändring. Ingen tycker om den. Jag förstår inte varför sådant ska ändras. För det andra; på något sätt har min facebook kryssat i att jag gillar en massa foton utan att jag har kryssat i dom. Jag förstår inte. Plötsligt stod det på skitmånga bilder på en tjejs bilder att jag gillade dom, och jag kan lova, det är inte jag som kryssat i det!!!! Jag pallar inte. Nu ska jag göra något annat än att klaga. Tack

1 kommentar:

Gulla sa...

SAMMA HÄR!! Alltså om det med gillningar, men ajg tror inte att man gillar dom officiellt, man måste nog kryssa i något annat för det. Eller något. Fett krngligt, me not like either. Nu ska jg faktsikt (hör och häpna) se på SCRUBS! Nu blir du allt glad! huehue. Adjöken fröken