söndag 8 februari 2009

En helt vanlig söndag

Alla undrar vad du undrar.

Jag funderar på om jag borde klä på mig. Eller rättare sagt; om jag ska klä på mig jst nu. För svart på om jag borde klä på mig är uppenbart, om jag vill ha någonting gjort idag måste jag aktivera mig. Sen ska jag också ta och äta lunch. Därefter börjar min pluggning. Jag ska i alla fall ge det ett försök. Att sitta och plugga matte/spanska är dock inte det roligaste. Så jag försöker skjuta på det också. För övrigt ska jag övningköra idag. Något som inte inträffar så ofta just nu då varkan ajg eller mamma har tid över för sådant. Men antagligen idag. Å vad jag längtar tills jag har körkortet i min hand. Jag längtar inte desstomindre efter min 18årsdag. 7 månader kvar. Inget alls ju. Fast jag ska försöka njuta av varje dag, det är bra för själen.

Jag är nog fortfarande mätt efter gårdagen. Först åt jag middag hemma, sen hos Klevia. Plus att jag åt nachoschips samt godis. Jag hade inte mycket utrymmde över i min mage. Nu ska jag lyssna igenom all ny musik jag fick igår. Den är mmm.

O&o. Peace /M

Inga kommentarer: