söndag 1 februari 2009

Så man kan tjäna pengar på sin blogg

Det visste jag inte. Eller jo, jag visste, men ajg visste inte att det var så enkelt. Tydligen behöver det bara vara så att någon klickar på reklam på ens blogg. Dock måste man kanske anmäla sig eller något. Det hade ju varit ltei kul, att omsätta ens massa pengar pga ens blogg. Dock är jag inte sådadn samhällsmänniska ju. Mitt liv ska vigas till attt skapa anti-materia och dylikt. Det ni, det är något i en klass för sig själv. Inte något flantigt som världekonomi, uten något som är intressant. Vad ska jag säga? Nvare i själen.

På tal om Nv längar jag till sommaren. Jag längtar till att plocka schvumpar i Rödde, till Åhus, ganska chilla sommarjobb, solglasögon, sol, glass, sand, beachtennis, sommarmusik, flippiga flip-flops, beachfotboll, rhodos, känningar utan legins och dylikt :) Gud vad mysigt

Tänkte bege mig mot min bädd nu, sängar är väldigt underskattade. God natt

O&o (over and out) / M.e.m.t.

Inga kommentarer: