onsdag 18 februari 2009

Ingen mat ingen sömn

Så kan man sammanfatta resan. Ungefär. Men jag har skrattat så frukansvärt mycket att det väger upp lite sömn och lite mat :) Fett roligt. Skriver utförligare imorgon dock. Jag älskar låg humor. Här kommer ett smakprov:

Maria sitter i soffan och spelar minigolf på Filippas mobil. Filippa är trött och vill sova.
Filippa -Jag vill sova så nu får du akta dig Madde.
Maria -Jaa, men vänta lite. Jag har bara två hål kvar.
Gulla - Men Madde, var har du gjort av ditt tredje hål?

Lägre humor än absoluta nollpunkten. Men kul var det.

Peace /M

2 kommentarer:

Mikaela sa...

och efter det Gullas skratt som varade i ungefär en kvart

Gulla sa...

HAHAHAHAHAHAHA mitt absolut bästa skämt någonsin! Och frukta inte på den! hahahaha gud fyfan vad SPÅÅÅÅÅÅRAAT (Uppsala uttryck)