onsdag 4 februari 2009

Snart är det lov

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan ledighet. Trots att man är mer ledig är än i skolan(det kan man inte tro) är lov/d-dagar/studiedager/helgdagar fina uppfiningar. Det behövs för oss stckars studerande. Så man kan säga att jag längtar ltie till sportlovet som snart är inom räckhåll. Det är endast 8 dagar(vi har d-dag på fredagen) till det är lov. Inte helt fel. Dock ska jag upp tidigt på fredagen för att ta mig uppåt i landet. Till Uppsala som sagt. Jag längtar dit. Komma bort lite från Lund och så sitter ju aldrig fel. Sen blir det mycket annat kul på lovet också, så det är helt okej!

Fick tillbaka det hatade Israel/Palestina-arbetet igår. Det blev mvg ändå, guldstjärna. Jag tackar och bugar. Matteprov nästa vecka, jag borde plugga nu. Peace out alla läsare+ övriga)





Jag bjuder på en sommarbild.

1 kommentar:

Linda sa...

åh, vad härlig bild :D var är den ifrån?