torsdag 19 februari 2009

Här sitter man

Ja, det gör jag, sitter och väntar på att Emma ska hämta upp mig för vi ska till Klevia och mysa tjejkväll. Jag undrar dock vart dom tar vägen, kanske har glömt mig mån tro? Jag kan ju alltid gå till Furulund(och ja Klevia, jag förbannar fortfarande den dagen ni bestämde er för att bosätta er där!). Det skulle bli en mysigt, kall tripp. Dock skulle jag behöva motionen. Har ju inte ttränat på två veckor. Jag får lite panik över det, över det och att jag inte har pluggat på lovet och att lovet snart är slut. Fast mitt lov har än så länge varit skitbra så jag klagar inte :). Nu väntar jag bara på bilderna från Uppsala! En liten vink till dig Gulla att skicka dem snart :)

Happ idag har jag varit väldigt seg. Sett på två filmer och scrubs. Jag har ju också spelat gh. Mycket viktigt som inte får glömas bort. Jag har blivit riktigt grym. Hur som haver ska jag förhoppningsvis träffa Josse den lilla filuren imorgon. Skall bli mycket trevligt, har inte träffat tösen på en vecka drygt!

Happ Emma vart är du? Jag börjar känna mig ensam och bortglömd. Jag får gå och tröstäta lite tror jag. Idag har jag bakat våfflor till lunch. Det var kalasgott mm mums.

Nu ska jag bege mig ner. P e a c e /Maria

Inga kommentarer: