måndag 23 februari 2009

Sex on fire

Sex on fire är en bra låt. Tack Klevia för att du intruducerade mig för den.

Idag har jag bara haft en lektion. Då vi hade självständig biologi lektion för att arbeta med sitt arbete(=sova bort den tiden) gick jag till skolan i tron om att jag hade fysik och därefter tala&framträda. Efter fysiken fick jag det glädjande meddelandet att tala&framträdan var inställd! Lycka! Jag blev faktiskt riktigt glad, kände den där pirrande-glädje känslan i magen. Tänk vad små saker som kan få en på bra humör. Innan jag skulle gå hem fick jag också den fjärde twilight boken. Mums. Jag kan ju säga såhär; jag kommer inte få något vettigt gjort tills den är utläst.

I lördags kväll snöade det satan. Så mycket att jag och mikis beslutade oss för att ta vara till detta sällsynta tillfälle. Vi rustade oss för utflyten till snöovädret och begav oss sen ut i snön med pulkorna i högsta hugg. Vi gick till backen vid hubertusgården, den är den bästa nuförtiden. Fett mysigt, vi åkte några gånger, sen satt vi bara i snön. Mitt smink rann så mycket som det snöade. Sen gick vi och drack varm shoklad och därefter cyklade jag hem i djup snö. Det gick inte. Nästa dag töade snön bort och idag är den nästan helt borta. Lika bra det, då våren står vid dörren, men snö är fint trots allt.

Nedan följer några bilder från Uppsala, som äntligen har lagts upp :) tih

3 kommentarer:

Gulla sa...

HAHAHAHA så lägger du upp just den med pastan! Vet du vad du gjorde när den togs? Du ringde DIN MAMMA! HAHAHAH åååååh, du gav mig ett långt och gott skratt! Jag tackar!

Anonym sa...

fin bild på dig och fille, den där du ler så stort :P

Gulla sa...

UPPDATEERRRAAAAAAA